حرف هایی از جنس من

این واژه ها فقط حرف هایی است از جنس من...فقط همین!

حرف هایی از جنس من

این واژه ها فقط حرف هایی است از جنس من...فقط همین!

  • ۰
  • ۰

بیان

چند روزی هست که در کنار بلاگفای بی شور و حال، "بیان" هم مقر دست نوشته هام شده.

که البته "بیان" هم پیشنهاد یه دوست بلاگفایی مهاجر بود.

اما هر چی می گذره، دلسردتر میشم نسبت به "بلاگ دات آی آر"!

به نظرم بلاگفای ناخلف با همه بی شور و حالیش بامعرفت تره.

هنوزم دوستای بلاگفا بیشتر حواس شون هست به حرفات تا "بیان".

هنوزم نارنجستون بلاگفام سرسبزتر از اینجاست!

نمیدونم چرا نمی تونم با جناب "بیان" ارتباط برقرار کنم!!!

  • ۹۴/۰۴/۲۵
  • مرضیه

نظرات (۲)

سلام 
شما دوستای زیادی تو بلاگفا دارین طبیعیه که بیان مثل بلاگفا نشه براتون 
اینجا واسه شما میتونه یه نسخه پشتیبان واسه وبلاگتون باشه و جائی برای پیدا کردن دوستان جدیدتر

پاسخ:
سلام تنها دوست مشترک بلاگفا و بیان:-)
امیدوارم!
سلام مرضیه جون
من که فعلا حس و حال نوشتن ندارم دارما تا میام بنویسمشون میگم اینقدر مهم نیست که بخوام ثبتش کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی